Wednesday, September 23, 2009

cuti yang terindah

Cuti...di dalam fikiran kita mesti relax tension. Namun cuti kali ini diisi dengan asigment dan juga membuat propasal yang akan dihantar selepas raya. Walaupun mempunyai masa yang agak banyak jika dibandingkan dengan kawan-kawan yang lain. Namun saya tak dapat membuat apa-apa yang dapat untuk menyiapkan kerja tersebut. Saya tidak mempunyai idea dan kurang yakin, adakah sesuai atau tidak maklumat-maklumat yang saya ada sesuai dimasukkan ke dalam assigment dan juga proposal saya. Setiap pagi saya akan bangun awal untuk swimming di bawah kondominium tempat saya tinggal. Ia secara tidak langsung memberi saya semangat untuk bangun awal pagi setiap hari demi hobi saya. Kalau tidak ...tak tahu lah nak cakap. Kemudian saya akan menghadap liptop untuk menyiapkan kerja saya. Walaupun begitu, rasanya tak mungkin habis assigment ini....huhu.Cuti yang akan saya kenang sampai bila-bila.

No comments:

Post a Comment