Friday, January 13, 2012

JANUARI

Bulan januari, permulaan bulan untuk tahun 2012. Rasanya bulan januari tahun ini merupakan bulan yang terindah dalam tahun ini jika dibandingkan dengan tahun 2011. Jika 2011, saya lebih menganggap bahawa ia adalah lebih kepada permulaan dalam perjalanan hidup saya. Banyak prkara yang saya kena membuat keputusan dan mulakan dari awal pada tahun 2011. Namun begitu, januari tahun 2012 ini rasanya banyak perkara yang menarik yang saya dapat dan saya rasa sangat bersyukur dengan perkara-perkara tersebut. Namun begitu taklah semua perkara yang dapat saya ceritakan di dalam blog ini. Kerana bagi saya, banyak perkara yang saya dapat biarlah rahsia saya dan tuhan sahaja kerana takut ia menjadi kontroversi ramai pihak yang sememangnya menunggu peluang sahaja.

Dengan kesempatan ini saya mengucapkan happy birthday kepada kawan seperjuangan saya iaitu Azrin Ibrahim. Terima kasih kerana sentiasa menasihati, memberi galakan dan memahami saya dalam pelbagai situasi. Saya sentiasa mendoakan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

Terima kasih kepada kerajaan kerana memberi vaucher 1 Malaysia. Shopping bersama kawan-kawan di quensbay dengan membeli buku-buku. Saya rasa pertama kali saya shopping membeli buku bersama kawan-kawan. Saya hanya akan shopping membeli buku apabila saya mengikuti rombongan ISDEV. Selalunya, sekiraya saya dengan kawan-kawan mesti shopping baju, kasut dan macam-macam lagi. Kalau pergi ke kedai buku pun mesti masuk popular beli novel saja. Kalau tak tempat utama yang wajib saya pergi kalau kat quensbay mestilah nichi, forever 21, MNG dan topshop.



Saya dengan kesempatan ini mengucapkan terima kasih kepada kawan-kawan saya mengucapkan happy birthday dan mendoakan saya. Terima kasih. Terima kasih juga kepada my best friend yang saya anggap adik beradik, dijah enchai yang sponsor birthday party saya pada malam tu. Saya tahu saya tidak dapat sponsor birthday party seperti malam 11 januari. Terima kasih juga kepada catherine Linda atas sponsor kami semua makan kenny rogers pada siang hari. Terima kasih kepada roomate saya. Hadiah dress yang sangat cantik. Saya tahu dress itu mahal namun anda tahu saya sangat menyukai dress tersebut. Terima kasih kepada semua kawan-kawan yang sudi datang ke birthday party saya. Terima kasih atas segalannya. Hanya tuhan yang mampu membalas segalanya.

Saya juga mengucapkan happy birthday kepada Milang enchai yang akan menyambut birthday pada 17 januari ini. Semoga anda akan lebih matang dalam mengharungi kehidupan. Birthday party dah sambut dengan sayakan. So tak ada sambut lagi lah ya..hehehhe.



Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan.